پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروشگاه قطعات تیکوما
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1402
بازدید : 30832
نویسنده : tara



لوازم یدکی خودرو برای سالم نگه داشتن خودرو ضروری است. وقتی صاحب ماشین هستید، طبیعی است که بخواهید آن را در شرایط خوبی نگه دارید. راندن خودرو با تعمیر و نگهداری منظم انجام می شود و بسیاری از قطعات خودرو به طور مرتب نیاز به تعویض دارند.

قطعات خودرو باید دائما تعمیر و نگهداری شوند. به این ترتیب می توان از آسیب های مختلف به قطعات خودرو جلوگیری کرد. اگر خودرو را سالم نگه داریم و از قطعات خودرو مراقبت کنیم، خودرو سالم و ماندگار خواهد ماند.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع قطعات خودرو لوازمی هستند که از قطعات مختلف خودرو تشکیل شده اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. همه خودروها از این قطعات استفاده می کنند. بنابراین، آنها نیز بسیار متنوع هستند.

فروشگاه قطعات تیکوما

قطعات خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری مربوط به قطعات دیگر نیز وجود دارد. در هر صورت، انواع مختلفی از قطعات خودرو وجود دارد که دانستن و یادگیری نحوه عملکرد آنها بسیار مهم است.

لوازم یدکی اورجینال خودرو

Origin Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصل معمولا کیفیت خوبی دارند و انواع مختلفی از محصولات اصیل در صنعت خودرو وجود دارد. محصولات اورجینال معمولا توسط سازنده اصلی یا سایر شرکت های مشخص شده توسط سازنده تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اولیه با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده ساخته یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع زیادی از قطعات خودرو هستند که برون سپاری می شوند، اما هنوز توسط سازنده خودرو تعیین می شوند. اگرچه سایر شرکت ها این کار را انجام می دهند، اما قطعات تولید شده همیشه اورجینال هستند زیرا طبق استانداردهای اعمال شده توسط سازنده تولید می شوند.

قطعات عقب خودرو از تولید کنندگان دیگر

قطعات خودرویی که توسط شرکت های غیر تولید کننده ساخته می شوند از نوع تولیدات شرکت های پس از فروش هستند، بنابراین برای نیازهای عادی خودرو ساخته نمی شوند.

شرکت های غیر تولیدی شامل سرگرمی، سفارشی سازی؛ شرکت هایی که قطعات خودرو را برای مسابقه و اهداف مختلف تولید می کنند. حتی سازندگان قطعات غیرخودرویی نیز می توانند به سفارش مشتری بسازند.

قطعات خودروهای غیر تولیدکننده معمولاً به خودروساز وابسته نیستند، اما قبل از تولید قطعات به غیر سازنده مجوز می‌دهند.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی نتایج سازنده یا حتی بهتر از قطعات خودرو OEM باشند.

قطعات خودرو چانگان

ماموریت چانگان ساخت خودروهایی است که مردم می خواهند و به آن نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای کارآمد، ایمن، شیک و مقرون به صرفه، کسب و کار بسیاری از مشتریان راضی و شهرت بسیاری از کارمندان را به دست آورده است.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودروسازی و آخرین فناوری‌های آن آموزش می‌دهد.

قطعات یدکی خودرو چانگان عبارتند از:

قطعات چانگان مربوط به چراغ ها عبارتند از: چراغ های جلو راست و چپ چانگان، چراغ خطر چپ و راست، مه شکن جلو، مه شکن عقب، چراغ راهنما چانگان و غیره.

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ چانگان، آینه سمت راست و چپ خودروهای چانگان، دستگیره درب های خارجی و داخلی خودروهای چانگان و ....

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به سپر شامل: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، براکت سپر جلو، گلگیر چپ و راست چانگان، سپر جلو و سپر عقب چانگان و ... می باشد.

قطعات خودرو اچ سی کراس

قطعات تعویضی HC Cross Car عبارتند از:

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس چراغ دار را می توان به: چراغ جلو راست و چپ HC کراس، چراغ خطر اچ سی کراس، چراغ مه شکن جلو و عقب اچ سی کراس، پیچ، چراغ های جلوی اچ سی کراس.

بدنه HC Cross و امکانات ایمنی عبارتند از: ایربگ HC Cross و ایربگ HC Cross، آینه سمت راست و چپ و غیره.

سایر قطعات مربوط به سپر خودرو HC Cross عبارتند از: سپر جلو HC Cross و سپر عقب HC Cross، براکت سپر HC Cross، گلگیر چپ و راست HC Cross و ....

لوازم یدکی لیفان

قطعات خودرو لیفان شامل:

قطعات یدکی خودرو مربوط به چراغ لیفان شامل: چراغ جلو و هشدار لیفان، چراغ هشدار گلگیر، چراغ مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ راهنما، چراغ راهنما آینه و ... می باشد.

بدنه و قطعات ایمنی خودرو لیفان: کیسه هوا و ایربگ لیفان، آینه چپ و راست لیفان و...

قطعات یدکی مربوط به کاور خودرو لیفان شامل سپر جلو لیفان و سپر عقب لیفان، سپر جلو و عقب، جلوپنجره لیفان، سپر جلو و عقب لیفان و ... می باشد.

لوازم جانبی تویوتا

قطعات تویوتا شامل:

قطعات خودرو تویوتا مرتبط با روشنایی عبارتند از: چراغ های جلو و خطر تویوتا، چراغ های خطر محیطی، چراغ خطر بزرگراه لیفان، چراغ های مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ راهنما تویوتا، چراغ راهنما آینه و غیره.

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ تویوتا، آینه سمت راست و چپ خودروهای تویوتا، فیس لیفت لندکروزر، دستگیره درهای خارجی و داخلی خودروهای تویوتا و ....

قطعات خودرو تویوتا مربوط به این سپر خودرو شامل: سپر جلو و سپر عقب تویوتا، براکت سپر جلو و سپر عقب تویوتا، جلوپنجره سپر جلو، براکت سپر جلو تویوتا و براکت سپر عقب تویوتا و ... می باشد.

شکل 7

کلام پایانی

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو، انتخاب یک مرکز مطمئن است. فروشگاه تیکوما به نشانی ticoma.ir به لطف سال ها تجربه و هزاران مشتری راضی یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشرو در زمینه قطعات خودرو می باشد. خودتان ببینید و تحت تاثیر خدمات و قیمت های عالی ما قرار خواهید گرفت.

ادامه مطلب: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382059-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: